Pristatymas

RIBAS Jewellery tiki, deimantai yra prieinami kiekvienam, todėl Lietuvoje prekes pristatysime nemokamai Jūsų nurodytu adresu arba į Jums patogų paštomatą.

Jūsų patogumui dirbame su didžiausiomis Lietuvos kurjerių tarnybomis -  LP Express, DPD, Omniva. Pateikiant užsakymą, pristatymo kortelėje pasirinkite Jums patogiausią atsiėmimo variantą.

 

Daugiau informacijos skaitykite žemiau:

Prekių pristatymas

1.1 Prekės Pirkėjui nurodytu adresu išsiunčiamos per 1-3 (dvi-tris) darbo dienas po pilno apmokėjimo už Prekes ir siuntimo išlaidas gavimo į Pardavėjo sąskaitą.

1.2 Įprastai siunta Pirkėją pasiekia per 1-2 (vieną-dvi) darbo dienas Lietuvoje, per 2-7 (dvi-septynias) darbo dienas ES nuo prekės išsiuntimo. Pardavėjas neprisiima atsakomybės ir neatsako už trečiųjų asmenų vykdomo pristatymo terminą.

1.3 Pardavėjas visais atvejais yra atleidžiamas nuo atsakomybės už pavėluotą prekių pristatymą, jeigu prekės Pirkėjui nepristatytos laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, įskaitant, tačiau neapsiribojant, siuntą pristatančių trečiųjų asmenų veiksmų ar neveikimo.

1.4 Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Pardavėjas neatsako ir netikrina, ar prekes atsiima būtent užsakyme nurodytas asmuo.

1.5 Pirkėjui nurodžius klaidingą ar neišsamų prekių pristatymo adresą ar neatsiėmus prekių iš siuntimo paslaugą teikiančio asmens per maksimalų siuntos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo sumokėti papildomas Pardavėjo išlaidas už siuntos grąžinimą bei pakartotinį prekių išsiuntimą Pirkėjo patikslintu adresu.

1.6 Pristačius prekę Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) įsipareigoja ir privalo patikrinti prekių siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę (akivaizdžius trūkumus) ir asortimentą. Nustačius prekių siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo apie tai raštu pažymėti siuntinį pristačiusiam asmeniui prekių siuntos priėmimo dokumente arba atsisakyti priimti siuntą. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją ir pateikti pažeistos siuntos ir / ar prekės foto nuotraukas. Nustačius prekių kiekio ir / ar kokybės, ir / ar asortimento neatitikimą (us), Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) prekių siuntos privalo nepriimti. Pirkėjui (Pirkėjo atstovui) priėmus prekių siuntą ir pasirašius atitinkamame pristatymo dokumente be pastabų laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis ir asortimentas atitinka užsakymo sąlygas, prekės neturi akivaizdžių trūkumų.

1.7 Dėl svarbių priežasčių ar techninių nesklandumų Pardavėjui, negalint pristatyti Pirkėjo užsakytų prekių, Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo atsisakymo momento. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.

Nemokamas pristatymas Lietuvoje

Nemokamas grąžinimas

Saugūs apmokėjimai