Grąžinimas ir garantinis taisymas

RIBAS Jewellery yra patikimas juvelyrinių dirbinių su deimantais tiekėjas ir pardavėjas. Siekiame kurti stiprų ryšį su vartotoju, todėl savo dirbiniams taikome garantiją net iki 5 metų. Kiekvienos prekės aprašyme rasite informaciją apie kokybės garantijos terminą. 

Džiaugiamės, kad deimantų kelyje pasirinkote mus ir apgailestaujame jeigu nusprendėte gaminį grąžinti. Pagal LR įstatymą juvelyriniai gaminiai yra nekeičiami ir negrąžinami.

  • Jeigu įsigijote prekę internetu www.ribas.lt, Jums galioja 14 dienų pinigų grąžinimo garantija. Nusprendę grąžinti internetu įsigytą prekę, kreipkitės el.paštu: info@ribas.lt.
  • Jeigu prekė buvo pagaminta pagal Jūsų individualų užsakymą, tokia, nuotoliniu ar fiziniu būdu, sudaryta sutartis negali būti atšaukta, o prekė negali būti grąžinama. Jeigu Jums yra pradėtas gaminti specialus užsakymas, nedelsiant kreipkitės el.paštu: info@ribas.lt.

 

Daugiau apie grąžinimą ir garantinį aptarnavimą, skaitykite žemiau.

1. Prekių garantija

1.1 Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

1.2 Internetinėje parduotuvėje pristatomų prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. Tai nėra laikoma prekės nekokybiškumu ar neatitikimu prekės aprašymui.

1.3 Internetinėje parduotuvėje pavaizduoti prekių kiekiai nuotraukose ne visada susiję su prekės kaina – prekių gali būti pavaizduota daugiau nei vieno vieneto kaina. Matavimo vienetai nurodyti prekės aprašyme.

1.4 Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (įstatyminė kokybės garantija). Pardavėjas skirtingoms Prekėms gali suteikti tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių Prekių aprašyme.

1.5 Pirkėjas yra informuojamas, kad juvelyriniai dirbiniai dėl sąlyčio vienas su kitu ar kitais paviršiais gali braižytis, patariama juos laikyti atskirai vienas nuo kito, vengti sąlyčio su aštriais paviršiais, saugoti nuo smūgių, kitų galimų mechaninių pažeidimų. Juvelyriniai dirbiniai taip pat turi būti saugomi nuo sąlyčio su cheminėmis medžiagomis, staigių temperatūros pokyčių, karščio, druskos prisotinto ar chloruoto vandens. Juvelyriniai dirbiniai, ypač nedėvimi arba laikomi drėgnoje patalpoje, gali keisti savo spalvą, oksiduotis. Šie pakitimai nelaikomi prekės neatitikimo kokybės reikalavimams. Siekiant nepažeisti paviršiaus juvelyriniai dirbiniai turi būti valomi specialiomis medžiagomis ir priemonėmis.

2. Teisė atsisakyti prikimo-pardavimo sutarties (taikoma tik vartotojams)

2.1 Remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių (2014-07-29 redakcija) 17.12 punktu, lokaliose prekybos vietose įsigyti kokybiški perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 7101–7116, 7118) yra nekeičiami ir negrąžinami.

2.2 Pirkėjas-vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties su Pardavėju,  apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos. Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui pranešimą elektroniniu paštu info@ribas.lt arba paštu, adresu Stiklių g. 7, Vilnius, LT-01131. Pranešime turi būtų aiškiai nurodyta, kad Pirkėjas atsisako pirkimo-pardavimo sutarties, grąžina prekę ir prašo grąžinti sumokėtus pinigus, nurodyta Pirkėjo sąskaita, į kurią Pirkėjas pageidauja gauti grąžinamus pinigus, prekės įsigijimą iš Pardavėjo patvirtinantis dokumentas.

 

3. Atsisiųsti grąžinimo šabloną

3.1 Teise grąžinti prekę Pirkėjas-vartotojas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas minėtas 14 dienų Prekės grąžinimo terminas. Pirkėjas prekę turi pristatyti į Pardavėjo prekybos vietą, adresu Stiklių g. 7, Vilnius, arba išsiųsti registruotu paštu/per kurjerių tarnybą, adresu Stiklių g. 7, Vilnius, su įteikimu gavėjui. Iki grąžinamos prekės įteikimo Pardavėjui, prekės žuvimo ar sugadinimo rizika tenka Pirkėjui.

3.2 Pagal Taisyklių 6.2. punktą grąžinama prekė turi būti nesugadinta, neturėti mechaninių pažeidimų žymių, nepraradusi prekinės išvaizdos, su visomis buvusiomis etiketėmis, nenuimtais kokybės sertifikatais, tvarkingoje originalioje pakuotėje, nenaudota. Esant prekės ar jos pakuotės trūkumų ar prekės dėvėjimo žymių, pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymas negali būti vykdomas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti Pirkėjui pinigų. Tokiu atveju Pirkėjas turi teisę atsiimti prekę iš Pardavėjo.

3.3 Pirkėjui-vartotojui, pagal Taisyklių 6.2. punktą atsisakiusiam pirkimo-pardavimo sutarties, grąžinami visi už prekę sumokėti pinigai neįskaitant prekės pristatymo Pirkėjui išlaidų, jeigu prekė grąžinta nepraleidus nustatyto termino ir atitinka Taisyklių 6.3. punkto reikalavimus. Pirkėjas turi padengti tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas. Gavęs grąžinamas prekes Pardavėjas grąžina pinigus Pirkėjui-vartotojui į jo nurodytą sąskaitą banke tik po to, kai patikrina grąžintas prekes Lietuvos Prabavimo rūmuose, kad būtų įsitikinta, ar prekė yra grąžinta tokia, kokia buvo išsiųsta. Grąžinamų prekių tikrinimas Lietuvos Prabavimo rūmuose yra Pardavėjo teisė, bet ne pareiga.

3.4 Jei pirkėjas atsiskaitė dovanų kuponu, klientui grąžinimo atveju yra atnaujinamas dovanų kuponas.

3.5 Pagal Taisyklių 6.2. punktą pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teisė netaikoma ir Pirkėjas negali ja pasinaudoti dėl pagal specialų Pirkėjo užsakymą pagamintų prekių, kurios nebuvo iš anksto pagamintos, kurios buvo gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios buvo aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms (pavyzdžiui, keistas juvelyrinio gaminio dydis ar pan.).

 

4. Prekės trūkumai

4.1 Gavęs prekę Pirkėjas turi pareigą nedelsdamas ją apžiūrėti, patikrinti jos kokybę ir įsitikinti, kad prekė neturi defektų. Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi nedelsdamas kreiptis internetinės parduotuvės bendraisiais kontaktais, nurodytais internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“, nurodyti prekės trūkumą, pateikti foto nuotraukas.

4.2 Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais. Visais atvejais Pirkėjas privalo pateikti prekės įsigijimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą.

4.3 Prekė gali būti nepriimama arba nekeičiama, jeigu per protingą laiką nuo to, kai Pirkėjas pastebėjo ar turėjo pastebėti prekės defektą, apie tai nepranešė Pardavėjui ir nenurodė, kokių reikalavimų prekė neatitinka.

4.4 Pirkėjas prekę turi pristatyti į Pardavėjo prekybos vietą, adresu Stiklių g. 7, Vilnius, arba išsiųsti registruotu paštu/per kurjerių tarnybą, adresu Stiklių g. 7, Vilnius, su įteikimu gavėjui. Iki grąžinamos prekės įteikimo Pardavėjui, prekės žuvimo ar sugadinimo rizika tenka Pirkėjui. Jei nustatoma, kad prekė buvo nekokybiška, jos grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

4.5 Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamos prekės ir nevykdyti jo prašymo, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl netinkamo jos naudojimo, mechaninių pažeidimų ar kitų nuo Pirkėjo priklausančių veiksmų arba tai yra natūralus prekės nusidėvėjimas.

4.6 Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti ir pašalinti jos trūkumus arba pakeisti analogiška tinkamos kokybės preke. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kainą už pristatymą.

Nemokamas pristatymas Lietuvoje

Nemokamas grąžinimas

Saugūs apmokėjimai